A blog kezdése.

 2011.07.03. 00:09

Ma elkezdtem írni a blogom amúgy Tóthpál Martin vagyok 14 éves és fiú.XD

Na ma felkeltem délben XD a mamám felébresztett mert átjött és kiabált hogy ki van itthon SENKI? na erre az uncsi tesóm is felébredt bekapcsoltam a gépet és neteztem pár órát.Ezután apummal, unokatestvéremmel és az apjával elmentünk egy ismerősömékhez ettünk borsó levest a többiek tökfőzeléket én halat(amurt, pontyot) de ők is ettek halat.Kimentünk és beszélgettünk és ittam egy kávét.Akihez mentünk hozott egy minimalacot és megitatta tejjel és ugrált a malac közben ^^.Én simogattam a kutyákat 2 pulit.Aztán hazajöttünk és megint netezek mostanáig iszom az almás borsodit^^ fincsiii.Most megy beszélgetek skypon haverokkal meg chatelek egy csajjal^^.Na hát ennyi volt a mai napom.

És a végére egy kis zene :)

 

Címkék: kezdés

A bejegyzés trackback címe:

https://ezvanvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr633033770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása