Nem tudom mi legyen a címe.:DD

 2011.07.09. 00:49

 Felkeltem 11 felé és beültem géphez. Kimentem az udvarra mert nagybátyám feltöltötte vízzel a medencét(nem ilyen felfújhatósat XD) de annyira hideg volt alig mertünk belemenni.Aztán sikerült de jöttünk is ki gyorsan a napra.Segítettem magozni a meggyet mert ha jön haza uncsi tesóm anyja akkor ő is süt valami süteményt ^^. Át mentünk ismerősömékhez és megetettük az állatkákat amik ott vannak náluk.Körülbelül egy kis állatkertjük van XD. Bementünk ettünk hurkát, kolbászt én halászlét.Ki mentünk  és beszélgettünk aztán elmentünk haza. 

Címkék: nem tom

A bejegyzés trackback címe:

https://ezvanvelem.blog.hu/api/trackback/id/tr483051959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása